U hebt niets in uw winkelwagen.
Waarom maakt Gudz blij?
Gudz maakt blij omdat:
Gudz is eerlijk;
Gudz doet wat u verwacht;
Gudz zet de klant vooraan;
Gudz is bereikbaar;
Gudz is transparant;
Gudz weet wat ze verkoopt.
Gudz is eerlijk
Alle klanten hebben een bepaalde verwachting. Zij willen duidelijkheid ook al is dat niet altijd in het voordeel van de klant. Eerlijk zijn wij daarom altijd over onze levertijden. Wij informeren de klant altijd. Zodat een klant weet waar hij aan toe is.
Wij zijn ook eerlijk over of een product leverbaar is of niet. Voorraden up to date houden is daarom een van onze belangrijkste werkzaamheden.
Ondanks alles lukt het niet altijd, helaas gaat er bij ons ook wel eens wat fout. Onze service desk informeert u ten aller tijde over de status van uw bestelling. Eerlijk duurt immers het langst!
Gudz Gudz doet wat u verwacht
Onze klanten hebben een bepaalde verwachting. Deze verwachting zien wij als een belofte, waarbij we alles doen wat mogelijk is om deze na te komen. Of het nou gaat om levertijden, kwaliteit van de producten of de hoge servicevoorwaarden waar wij voor staat.
Elke dag weer verwachten we van onszelf dat we staan voor datgene wat ze beloven. Hiervoor moeten wij verwachtingen waarmaken en afspraken nakomen.
Ondanks alles lukt het niet altijd, soms gaat er wel eens wat fout, maar daar leren we van en elke dag verhogen we hiermee onze betrouwbaarheid. Dit betekent dat er altijd verbetering mogelijk is.
Gudz zet de klant vooraan
Wij zijn er voor de klant. Dit is het antwoord op de vraag waarom we bestaan.
Wij doen alles voor de klant. Wanneer een klant belt zal deze altijd op de allerbeste wijze worden behandeld en worden geïnformeerd. Of het gaat over de juiste maat, klachten, ruilen of problemen met leveringen, wij weten altijd waar het over gaat en u wordt direct geholpen.
Wij weten welke producten wij verkopen, productkennis is een vereiste. Interesse en betrokkenheid is wat u kunt verwachten.
Productkennis, interesse en betrokkenheid staan in het teken van u en zetten hiermee de klant vooraan.
Gudz is bereikbaar
Onze webshop is altijd open. Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17.30. Wanneer u in de buurt woont of bent kunt u zelf uw pakket ophalen. Een pak passen behoort ook tot de mogelijkheden, wanneer u belt voor een afspraak krijgt u tevens alle aandacht.
U kunt dus bellen over elke vraag, probeer het maar eens! 's nachts een bestelling plaatsen kan natuurlijk ook, wij zijn namelijk altijd open!
Gudz is transparant
Via onze shop, blog en facebook geven wij allerhande informatie. Dit doen wij omdat wij menen dat transparantie belangrijk is om uw vertrouwen te krijgen en te houden.
Transparant zijn wij ook altijd over onze levertijden. Wij informeren de klant altijd. Zodat een klant weet waar hij aan toe is.
Ook zijn wij transparant over of een product leverbaar is of niet. Voorraden up to date houden is daarom een van onze belangrijkste werkzaamheden.
Ook hebben wij een klantenservice die op werkdagen open is. Gewoon op een vast nummer. Hier krijgt u altijd iemand aan de telefoon die weet waar het over gaat. Soms komt het wel eens voor dat diegene specifieke informatie kan verstrekken even iets anders aan het doen is. U wordt dan altijd teruggebeld of u krijgt een bericht via de mail.
Gudz weet wat ze verkoopt
Product kennis is heel belangrijk voor ons. Zo weet u dat u altijd het juiste advies krijgt. Nieuwe producten of innovaties houden wij altijd in de gaten.
Wij hebben intensief contact met al onze leveranciers en wij weten daarom wat nieuw is en ook wat niet meer te krijgen is. Deze passie gaat ver. Elk product wat wij verkopen wordt beoordeelt, gefotografeerd en opgemeten. Zo weten we altijd wat we verkopen en of het product geschikt is voor u.
Ook kunnen we zo het product het beste presenteren enehet juiste advies geven. Wij bieden garantie op al onze producten. Gaat het te snel stuk dan ruilen wij altijd. Is het product niet naar wens mag het altijd terug. Kortom wij weten wat we verkopen.